مطالب مرتبط:
افزایش 60 درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم
افزایش 60 درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم
میزبانی بانک ملی ایران از شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان صنعت نفت و پتروشیمی
صادرات نفت ایران 50 درصد افزایش یافت
افزایش تولید 15 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس محقق شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:312024-02-03اقتصادي

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: تولید نفت در دولت سیزدهم 60 درصد افزایش داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ظهر امروز در گردهمایی کارکنان پایانه های نفتی ایران در خارگ با قدردانی از مردم خارگ، اظهار داشت: دشمن بعثی دوهزار و 800 بار جزیره خارگ را بمباران کرد که شریان حیاتی کشور را متوقف کند اما نتوانست.

وی با بیان این که مردم خارگ یک مدال زرین برای خود کسب کردند، افزود: همکاران ما در شرکت پایانه های نفتی ایران نقش بزرگی را ایفا کردند به طوری که پس از انقلاب، صنعت نفت بسیار متفاوت تر از قبل از انقلاب درخشیده است.

خجسته مهر با بیان این که از قبل از انقلاب تاکنون حدود 81 میلیارد بشکه نفت خام تولید کردیم، افزود: از این میزان حدود 28 میلیارد بشکه مربوط به قبل از انقلاب بوده است.

معاون وزیر نفت با بیان این که پس از انقلاب صنعت نفت در بیشترین ظرفیت خود توانسته است، خوش بدرخشد، ابراز داشت: 70 درصد از 81 میلیارد بشکه ای که از زیرزمین بیرون کشیده شده تبدیل به ثروت و درآمد شده است.

وی با اشاره به توسعه میادین گازی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: 93 درصد از میادین گازی بعد از انقلاب گسترش و توسعه پیدا کرد.

خجسته مهر به میدان گازی پارس جنوبی اشاره کرد و ابراز داشت: روزانه 700 میلیون متر مکعب گاز از این میدان تولید می شود، حدود 54 درصد میادین نفتی ما مربوط


برچسب ها: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران - مدیرعامل شرکت ملی نفت - قبل از انقلاب - شرکت ملی نفت ایران - انقلاب - شرکت ملی نفت - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: تولید نفت در دولت سیزدهم 60 درصد افزایش داشته است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: تولید نفت در دولت سیزدهم 60 درصد افزایش داشته است