مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 13:302024-02-19سياسي

هشدار نسبت به صدور کارت های بازرگانی اجاره ای


با چالش هایی که در مسیر صدور و تمدید وجود دارد، پیش بینی می شود شاهد صدور کارت های بازرگانی اجاره ای زیادی باشیم که حیثیت بازرگانی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، صمد حسن زاده در نشست شورای رؤسای اتاق های سراسر کشور اظهار کرد: رکن اصلی اتاق، اعضای هیأت نمایندگان هستند، بنابراین انتظار می رود برای اجرایی شدن برنامه های اتاق، همگی در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا چالش های پیش روی بخش خصوصی را برطرف کنیم.

برای بهتر اجرا شدن برنامه های اتاق ها باید منسجم و هماهنگ حرکت کنیم و همه اتاق ها، همراه باشند.

حسن زاده با اشاره به جلسه اخیر هیأت رییسه اتاق ایران با رییس مجلس گفت: در این نشست مقرر شد نمایندگان هر دو طرف در ارتباط مؤثر و مستمر باشند و از این طریق مشکلات و راهکار های پیشنهادی موردنظر بخش خصوصی به موقع به گوش نمایندگان مجلس برسد.

وی افزود: همچنین در حال پی گیری چالش های مرتبط با حوزه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و … هستیم و انتظار داریم که همه اعضای هیأت نمایندگان همراه باشند و کمک کنند تا اهداف و برنامه های تعریف شده، محقق شود.

در ادامه ساسان شاه ویسی، دبیرکل اتاق ایران گفت: در حال تدوین و تنظیم کتابی در اتاق ایران شامل نکات و نقطه نظرات رهبری درباره بخش خصوصی و جایگاه آن در اقتصاد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به صدور کارت های بازرگانی اجاره ای

هشدار نسبت به صدور کارت های بازرگانی اجاره ای