مطالب مرتبط:
مسئولیت های دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت اقتصادی/ پیشرفت چشمگیر ایران با حمایت صحیح از بخش خصوصی
مسئولیت های دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت اقتصادی/مهم ترین مسئولیت دولت رفع موانع بهبود فضای کسب و کار/حمایت از بخش خصوصی و نظارت بر آن، لازم اما دخالت دولت، خیر
رهبر انقلاب: حمایت دولت و مسئولیت پذیری بخش خصوصی زمینه ساز بهبود اوضاع کشور است / رشد نقدینگی باید متوقف شود
پنج مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
بیگانی در گفتگو با جماران: حضور آقای عشقی بدترین ضربه را به بازار سرمایه زد/ سکوت مدیران صندوقها و شرکتهای بزرگ، وضعیت را بدتر کرده است/ شاهد فروش سهام برای سرمایه گذاری در بازار طلا و دلار هستیم/ در میان مدت، رشد بازار اتفاق خواهد افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:572024-01-30ورزشي

لزوم حمایت از سرمایه گذاری در بخش زیربنایی زنجان


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران برای حضور در بخش های زیربنایی شهر زنجان گفت: در این رابطه باید بیشترین تخفیفات برای احداث هتل در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره و اظهار کرد: حفظ و صیانت از انقلاب به عنوان یک سرمایه بسیار مهم و ارزشمند یک وظیفه عمومی به شمار می رود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف، بسیار متعدد بوده است.

وی با اعلام حمایت از طرح های تخفیف پیشنهادی در حوزه نوسازی بافت فرسوده گفت: باید از ظرفیت شورا و شهر برای ترغیب مردم به نوسازی منازل خود در بافت فرسوده و افزایش سرانه درمانی و ورزشی در شهر استفاده شود.

ناصحی مقدم با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران برای حضور در بخش های زیربنایی شهر زنجان ادامه داد: در این رابطه باید بیشترین تخفیفات برای احداث هتل در نظر گرفته شود.

مسابقه دوبلاژ زنجان شناسی برگزار خواهد شد همچنین منصور مرادلو رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر گفت:


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر - دستاوردهای انقلاب اسلامی - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - شهر زنجان - دستاوردهای انقلاب - زنجان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از سرمایه گذاری در بخش زیربنایی زنجان

لزوم حمایت از سرمایه گذاری در بخش زیربنایی زنجان