مطالب مرتبط:
افزایش صدهزارنفری مسافران مترو
افزایش صدهزارنفری مسافران مترو در پی کاهش دمای هوا
سرما و ترافیک مسافران مترو تهران را 100 هزار نفر افزایش داد
آمار مسافران مترو با افزایش برودت هوا افزایش یافت
سرما آمار مسافران مترو را افزایش داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-01اجتماعي

افزایش صدهزارنفری مسافران مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی با اشاره به اینکه همه ساله در فصل سرما و به دلیل اینکه در زمان بارندگی ترافیک تهران افزایش می یابد، - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش 100 هزارنفری مسافر شهر زیرزمینی با توجه به کاهش دمای هوا و بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی با اشاره به اینکه همه ساله در فصل سرما و به دلیل اینکه در زمان بارندگی ترافیک تهران افزایش می یابد، تمایل شهروندان به استفاده از مترو بیشتر می شود گفت: در هفته اول بهمن ماه، با توجه به کاهش دمای هوا و بارش باران و ترافیک سنگین در خیابان های پایتخت، شاهد افزایش مسافران مترو بودیم.

وی افزود: در روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 آمار مسافران روزانه مترو از مرز یک میلیون و 654 هزار نفر عبور کرد که در مقایسه با هفته قبل نشان از افزایش صدهزارنفری مسافر دارد.

درستی تصریح کرد: در روز هایی که شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم پیش بینی این افزایش آمار مسافری را داریم و همه تمهیدات لازم برای اعزام به موقع قطار ها انجام می شود.


برچسب ها: شرکت بهره برداری مترو - شرکت بهره برداری - بهره برداری - افزایش - مترو تهران - تهران - مترو
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صدهزارنفری مسافران مترو

افزایش صدهزارنفری مسافران مترو