مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 16:452024-02-02اجتماعي

ادامه بارش در محورهای ارتباطی زنجان


رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از بارش برف در بیشتر مسیر های ارتباطی استان به ویژه مناطق کوهستانی خبر داد و گفت: - محمد محمدی، رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به بارش برف در بیشتر راه های استان اظهار کرد: در محورهای زنجان- دندی- تخت سلیمان، زنجان- طارم، زنجان-تهم- چورزق و ابهر به خدابنده شاهد بارش برف همراه با مه هستیم که همراه داشتن تجهیزات زمستانی و بستن زنجیرچرخ برای کسانی که در این محورها تردد می کنند الزامی است.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: 118 نیرو های راهداری در مسیر های ارتباطی دارای بارش برف به ویژه گردنه ها مشغول نمک پاشی و برف روبی هستند.

وی یادآورشد: بارش برف آزادراه و جاده ترانزیت زنجان -قزوین، زنجان-بیجار و سلطانیه – خدابنده- همدان را فرا گرفته که در این میان رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند.

وی از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری به مناطق و راه های کوهستانی استان زنجان تا پایان بارش ها و مساعد شدن هوا خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، ضمن رعایت ویژه نکات ایمنی و راهنمایی ورانندگی و بستن زنجیرچرخ، البسه گرم و جیره غذایی همراه خود داشته و از سلامت فنی خودرو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش در محورهای ارتباطی زنجان

ادامه بارش در محورهای ارتباطی زنجان