مطالب مرتبط:
بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت
تشکیل 28 کمیته تخصصی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری
نتیجه جلسه آخر کمیته مزد چه شد؟
در سومین جلسه ی کمیته مزد چه گذشت؟ مزد منطقه ای رای نیاورد؛ با تعیین مزد ملی موافقت شد/ عضو کارگری شورایعالی کار: 21 درصد از کارگران حداقل بگیر و بیش از 50 درصدِ کارگران سایر سطوح مزدی هستند
نشست تخصصی پایش عملکرد استان ها در نهضت ملی مسکن آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 11:102024-01-30سياسي

بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از شادا، در این جلسه میثم پیله فروش سرپرست سازمان خصوصی سازی، نمایندگان رییس قوه قضاییه، رییس مجلس شورای اسلامی، - بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت به ریاست دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل سالن تلاش این وزارتخانه برگزار گردید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از شادا، در این جلسه میثم پیله فروش سرپرست سازمان خصوصی سازی، نمایندگان رییس قوه قضاییه، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان اعضای این کمیته و نماینده های دستگاه های اجرایی مرتبط حضور داشتند.

در این نشست یک فقره ملک با بهره برداری وزارت جهاد کشاورزی در استان بوشهر، 8 فقره ملک با بهره برداری وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در استان های خراسان شمالی و جنوبی، همدان و بوشهر و یک قطعه زمین با بهره برداری قوه قضاییه در استان خراسان شمالی مازاد اعلام شد.

همچنین اعضاء با مازاد بودن 5 باب ساختمان با بهره برداری وزارت نفت در استان تهران و املاکی با بهره برداری وزارت آموزش و پرورش در استان های البرز، بوشهر، خراسان شمالی، زنجان و کرمان موافقت کردند.


برچسب ها: میثم پیله فروش - وزیر امور اقتصادی و دارایی - سازمان برنامه و بودجه کشور - بهره برداری - رییس - سازمان برنامه و بودجه - امور اقتصادی و دارایی
آخرین اخبار سرویس:

بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت

بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت