مطالب مرتبط:
پروانه کسب های که شماره یکتا ندارند باطل می شود
جبهه پایداری: لزوم برخورد قضایی با فردوسی پور و دختر علی دایی
گمانه زنی ها درباره تغییر حوزه انتخابیه باهنر/ رییس جبهه پیروان خط امام به کرمان می رود؟
نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند
نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 19:552024-02-10سياسي

جبهه باطل برخلاف عملیات روانی نتوانسته بر وجدان های بیدار غلبه کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی اعلام کردند: امروز جنگ نابرابر غزه، نشان می دهد که ملت های بیدار پیرو راه راستین حق هستند و باطل با جولان حداکثری و عملیات روانی نتوانسته بر وجدان های بیدار غلبه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در متن بیانیه مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آمده است: پیروزی حق علیه باطل وعده قطعی پروردگار است و وقوع انقلاب اسلامی بر اساس معارف دینی، با لطف خداوند و رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم مومن، متعهد و ملتزم به اسلام به عنوان یکی از معجزات قرن، تحقق این وعده الهی بود که امروز الگویی برای تمامی ملت های آزاده جهان است.

امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که شاهد تحولات عظیمی به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه و فطرت های بیدار ملت ها هستیم.

امروز جنگ نابرابر غزه، نشان می دهد که ملت های بیدار پیرو راه راستین حق هستند و باطل با جولان حداکثری و عملیات روانی نتوانسته بر وجدان های بیدار غلبه کند.

اینجانبان ضمن عرض تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی ایران، همراه با م


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه - انقلاب اسلامی - بلوچستان - عملیات روانی - به گزارش خبرگزاری فارس - سالگرد پیروزی انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

جبهه باطل برخلاف عملیات روانی نتوانسته بر وجدان های بیدار غلبه کند

جبهه باطل برخلاف عملیات روانی نتوانسته بر وجدان های بیدار غلبه کند