مطالب مرتبط:
برگزاری سی ودومین همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک
عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارکران ایران: شرکای اجتماعی در مخالفت با واگذاری سهام پرسپولیس به تامین اجتماعی موضع شفاف داشته باشند
حمایت تمام قد تماشاگر عراقی از ایران در برابر امارات + عکس
مورایس: به ورزشگاه می روم و از تیم ملی ایران حمایت می کنم
به ورزشگاه می روم و از تیم ملی ایران حمایت می کنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 17:302024-01-28سياسي

چرا انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی ایران تعطیل شد؟


به دنبال انتشار خبر تعطیلی انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی کسب اطلاع شد این اتفاق به خاطر شکایت یکی از ساکنین ساختمانی رخ داده که دفتر انجمن در آن واقع است -    به دنبال انتشار خبر تعطیلی انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی کسب اطلاع شد این اتفاق به خاطر شکایت یکی از ساکنین ساختمانی رخ داده که دفتر انجمن در آن واقع است و چون مسؤولان مربوطه همکاری مورد انتظار را انجام نداده اند انجمن بیماران کبدی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

    یکی از بیماران انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی ایران درگفت وگویی با عصر ایران ضمن گِله از این وضعیت اعلام کرد : متأسفانه شکایت آن ساکن مورد ملاک قرار گرفته و نزدیک به یک سال است پروانه فعالیت انجمن را تمدید نمی کنند.

همین موضوع باعث شده هیأت مدیره انجمن بیماران کبدی ارائه خدمات صد درصد رایگان به بیماران صعب العلاج را به بعد از تمدید پروانه و موافقت مسئولین با استمرار فعالیت موکول کند.

  وی افزود: همین مخالفت ها باعث جلوگیری فعالیت پزشکان متخصص این انجمن شده و آنان ناچار شده اند هیچ گونه فعالیتی در راستای سلامتی بیماران انجام ندهند.

این در حالی است که  پزشکان انجمن و مرتبط با انجمن نزدیک به سی سال است بدون دریافت وجه  از بیماران صعب العلاج  قابل توجهی به محرومین جامعه ارایه می دهند.


برچسب ها: بیماران - انجمن - انجمن خیریه - کبدی - حمایت - خیریه - تعطیل
آخرین اخبار سرویس:

چرا انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی ایران تعطیل شد؟

چرا انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی ایران تعطیل شد؟