موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان هم عهدی تمام نسل های ایران در دفاع از انقلاب است
دعوت ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
22 بهمن نشان دهنده پویایی انقلاب و تابلویی زیبا از مردم سالاری دینی و آزادی است
حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایه عزت انقلاب اسلامی است
سید حسن خمینی: با یک راهپیمایی بزرگ در 22 بهمن ارزشهای انقلاب را در دل نسل های بعد نهادینه کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 08:052024-02-11سياسي

راهپیمایی 22 بهمن نشان از استقامت برای حفظ نظامو انقلاب است


معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد گفت: حضور آحاد جامعه در راهپیمایی 22 بهمن نشان از استقامت برای حفظ نظام و انقلاب است.

- ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد گفت: حضور آحاد جامعه در راهپیمایی 22 بهمن نشان از استقامت برای حفظ نظام و انقلاب است.

موسی مباشری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تایید نظام به حضور مردم در صحنه های مختلف است که حماسه آفرینی در راهپیمایی و انتخابات این موضوع را اثبات می کند.

وی با اشاره به تاثیر حضور در انتخابات و راهپیمایی ها افزود: ملت ایران مثل همیشه در این صحنه ها حاضر شده و اسقامت و پایداری بر اصل نظام را اثبات می کنند.

فرماندار ویژه نجف آباد با بیان اینکه مردم ایران نسبت به آرمان های نظام آگاه هستند، تصریح کرد: آنان نسبت به اهداف و چشم انداز آن بی تفاوت نبوده و همواره تایید می کنند و کم کاری یک مسئول را به پای نظام نمی گذارند.

وی معتقد است که ملت ایران نسبت به خون شهدا و نظام خود را مسئول می دانند و همیشه با حضور در صحنه های نظام، حامی انقلاب و کشور بوده اند و نمی خواهند که استقلال خود را از دست بدهند و زیر سلطه دولت های ظالم قرار بگیرند.

مباشری ادامه داد: هر فرد به سهم خود برای این نظام و پایداری آن نقش آفرینی می کند، ولی همه منسجم در راهپیمایی و انتخابات، این دیدگاه خود را ثابت


برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن - راهپیمایی - فرماندار ویژه - نظام - معاون استاندار - فرماندار - نجف آباد
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن نشان از استقامت برای حفظ نظامو انقلاب است

راهپیمایی 22 بهمن نشان از استقامت برای حفظ نظامو انقلاب است