مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-08سياسي

نامه رییس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی درباره آزمون استخدامی معلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه ای به رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد .

- رییس کمیسیون آموزش مجلس در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد کار معین با داوطلبانی که امتیاز بالای 470 کسب کرده ‎اند، شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه ای به رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد کار معین با داوطلبانی که امتیاز بالای 470 کسب کرده ‎اند، شد.

متن نامه علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش سلام علیکم احتراماً همانگونه که مستحضرید به جهت اهمیت فوق العاده شغل معلمی و حساسیت آن، لازم است توانمندترین افراد برای ایفای وظیفه مهم تعلیم و تربیت انتخاب و به کار گمارده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی درباره آزمون استخدامی معلمان

نامه رییس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی درباره آزمون استخدامی معلمان