مطالب مرتبط:
پارسانیا: راهکار ما برای حل معضلات اجتماعی توسعه و تعمیق مشارکت اجتماعی جوانان است
150 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند مهرستان توزیع شد
توسعه عدالت بهداشتی با رشد گسترده مراکز سلامت محور
سه کارشناس قرآن: خوانشِ مردانه و یک طرفه از قرآن مجوز چندهمسری نیست/ قرآن از مردان می خواهد که برای شهوت رانی دچار تعدد زوجات نشوند/ تعدد زوجات امر واجب نیست/ یکی از امتحانات بزرگ آقایان رعایت عدالت است و هرکسی نمی تواند آن را برقرار کند
روایت اکونومیست از پایان شبکه های اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-03سياسي

توزیع نشاط اجتماعی نیازمند رعایت عدالت در توسعه شهری است


رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر قم توجه به رعایت عدالت در توزیع امکانات در مناطق را ضروری دانست و گفت: باید نشاط اجتماعی از مناطق برخوردار به سمت مناطق کم برخوردار برسد و در این راستا عدالت در توسعه شهری رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمجتبی سبحانی ثابت در نشست صمیمی با مردم محله شیخ آباد قم در مسجد امام رضا(ع) گفت: باید نشاط اجتماعی از مناطق برخوردار به سمت مناطق کم برخوردار برسد و در این راستا عدالت در توسعه شهری رعایت شود.

وی بیان کرد: نقاطی که در این منطقه به آن بی توجهی شده مثل انبار، حمام قدیمی و زمین متروکه که اگر مالک آن مشخص شود شهرداری می تواند از آن برای بوستان و شهربازی استفاده کند.

* نصب المان شهید گمنام در بوستان گل های قم سیدرضا حسینی مدیر شهرداری منطقه 2 قم نیز در این نشست صمیمی در سخنانی اظهار کرد: با توجه به قول های داده شده به مردم درباره بحث بازگشایی 60 متری خیابان توحید، با همکار شهرداری های منطقه 6 و 2، این طرح مصوب شد و بازگشایی تقاطع انجام شده و تنها نصب چراغ راهنمای هوشمند آن باقی مانده که طی دو هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

مدیر شهرداری منطقه 2 قم با بیان این که با بازگشایی این تقاطع، دسترسی مردم به بیمارستان شهدا و اتوبان امام علی تسهیل خواهد شد، ادامه داد: اتصال فا


برچسب ها: نشاط اجتماعی - مناطق کم برخوردار - برخوردار - توسعه شهری - مناطق - رییس کمیسیون خدمات شهری - کم برخوردار
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نشاط اجتماعی نیازمند رعایت عدالت در توسعه شهری است

توزیع نشاط اجتماعی نیازمند رعایت عدالت در توسعه شهری است