مطالب مرتبط:
ایرانی ها از من بلیت می خواستند/ یک کلیپ فوق العاده از رختکن ایران دیدم
کارگردان فیلم: اسم شخصیت های «ملکه آلیشون» اصیل و ایرانی است
تلاش قطری ها بی نتیجه ماند؛ ورزشگاه الثمامه پر نشد!/ بازار سیاه بلیت فروشی برای ایرانی ها
اختصاصی / تشویق بی امان ایرانی های حاضر در ورزشگاه | فیلم
عبدالکریم حسن: ایرانی ها از من بلیت می خواستند/ یک کلیپ فوق العاده از رختکن ایران دیدم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-08ورزشي

ایرانی بشنو!


تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 عملکرد نسبتا خوبی داشت اما در حالی که امیدها برای شکستن طلسم چندین ساله و قهرمانی در قاره کهن بیش از هر زمان دیگری بود، - تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 عملکرد نسبتا خوبی داشت اما در حالی که امیدها برای شکستن طلسم چندین ساله و قهرمانی در قاره کهن بیش از هر زمان دیگری بود، پای یوزها لغزید و کار از دست رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام ملت های فوتبال آسیا 2023 در حالی آغاز شد که اکثر قریب به اتفاق کارشناسان، رسانه ها و حتی هواداران فوتبال در قاره کهن، ژاپن را بخت اول قهرمانی می دانستند و بعد از این تیم، کره جنوبی، ایران، عربستان و استرالیا قرار داشتند.

روند مسابقات اما از همان مرحله گروهی به گونه ای پیش رفت که می شد پیش بینی کرد در این جام شاهد شگفتی هایی خواهیم بود؛ شکست ژاپن برابر عراق، تساوی لحظه آخری کره جنوبی برابر اردن و حتی امتیازهایی که تاجیکستان از حریفانش گرفت، موید این نکته بود.

تیم ملی فوتبال ایران جام را با پیروزی پرگل برابر فلسطین آغاز کرد و در ادامه نمایش ضعیفی برابر هنگ کنگ داشت و در سومین بازی به راحتی از سد امارات گذشت و به دور حذفی صعود کرد.

در یک هشتم نهایی، کار تیم ملی برابر سوریه گره خورد اما به لطف درخشش بیرانوند در ضربات پنالتی برنده و حریف ژاپن در مرحله یک


برچسب ها: ایران در جام ملت های آسیا - تیم ملی فوتبال ایران - جام ملت های آسیا 2023 - جام ملت های آسیا - تیم ملی فوتبال - فوتبال - فوتبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی بشنو!

ایرانی بشنو!