مطالب مرتبط:
تبدیل حدود 7200 مجوز صنفی قدیمی به شناسه یکتا
تبدیل 7200 مجوز صنفی قدیمی به شناسه یکتا
تبدیل 7200 مجوز صنفی قدیمی به شناسه یکتا
تبدیل حدود 7200 مجوز صنفی قدیمی به شناسه یکتا
مشاغل خانگی علامت تجاری دریافت می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 14:362024-02-04سياسي

فعالان صنفی نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: سال 1402 پایان عمر مجوزهای کاغذی است و فعالان صنفی برای دریافت خدمات دولتی موظف به دریافت شناسه یکتا و الکترونیکی کردن مجوز از طریق ملی مجوزها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یعثوب نژاد محمد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: براساس حکم قانون سال 1402 پایان عمر مجوزهای کاغذی است و افرادی که فعالیت های صنفی دارند حتما تا پایان سال نسبت به تهیه شناسه یکتا اقدام کنند و از ابتدای سال آینده مجوز کاغذی به عنوان مجوز قانونی تلقی نمی شود و دریافت خدمات دولتی منوط به دریافت مجوز الکترونیکی است و کلیه فعالان صنفی موظف به دریافت این مجوز از درگاه ملی مجوز ها هستند.

وی با بیان اینکه درگاه ملی مجوزها از ابتدای سال 1401 در راستای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار راه اندازی شده است، افزود: شفاف سازی زمان، هزینه، مدارک مورد نیاز، فرایندکار، تسریع در ارایه خدمت رسانی به مردم و فعالین اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار از اهداف درگاه ملی مجوزها است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به فرآیند الکترونیکی شدن مجوزها، گفت: فرایند دریافت شناسه یکتا و حذف مجوزهای کاغذی با کارت ملی، کدپستی و


برچسب ها: مجوز - خدمات دولتی - به گزارش خبرگزاری فارس - الکترونیکی - امور اقتصادی و دارایی - فعالان - پایان عمر
آخرین اخبار سرویس:

فعالان صنفی نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند

فعالان صنفی نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند