مطالب مرتبط:
«خاطرات یک دلقک» به جشنواره تئاتر فجر برگشت
ویدیو/ روایت ارمنستانی «هملت» در جشنواره تئاتر فجر
ارمنستان به جای عراق در سومین روز جشنواره تئاتر فجر
تصاویر| افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
«خاطرات یک دلقک» به جشنواره تئاتر فجر برگشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 13:302024-01-23فرهنگي

کارگردانی نابینا در جشنواره تئاتر فجر


حسین غلامی به عنوان فردی کاملا نابینا و با حضور بازیگران نابینا و کم بینا در بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد - جی پلاس ، مهر نوشت؛ حسین غلامی کارگردان نمایش نگاتیو که روز سه شنبه 3 بهمن، ساعت 15 در تالار هنر و در بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می رود، درباره این اثر گفت: نمایش نگاتیو با حضور بازیگران کاملاً نابینا و کم بینا با محوریت موضوع خانواده و حفظ خانواده شکل گرفته است.

در این نمایش به این نکته نیز اشاره کرده ایم که گاهی بزرگترها از روی خودخواهی تصمیم هایی می گیرند بدون این که بدانند در آینده چه تخریب هایی به همراه خواهد داشت.

وی درباره روند تولید این اثر نمایشی، یادآور شد: حدود یک سال و نیم نگارش نمایشنامه نگاتیو طول کشید و تقریباً 9 ماه با حضور بچه ها، نمایش تمرین شد زیرا میزانسن برای بچه های ما بسیار سخت است.

جدای از اعضای گروه، من به عنوان نویسنده و کارگردان کار نیز نابینای مطلق هستم و در ایران و دنیا ندیدم که کارگردان تئاتر نابینای مطلق داشته باشیم.

غلامی افزود: نمایش نگاتیو 2 هفته در شهر خودمان اجرای عمومی داشت و مورد استقبال هم قرار گرفت و در جشنواره تئاتر منطقه ای کاسپین هم رتبه اول را کسب کرد و به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کردیم.


برچسب ها: نمایش - نابینا - جشنواره - بین المللی - جشنواره تئاتر فجر - حضور - بازیگران
آخرین اخبار سرویس:

کارگردانی نابینا در جشنواره تئاتر فجر

کارگردانی نابینا در جشنواره تئاتر فجر