مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 17:502024-01-23سياسي

تعلیق در جبهه اصلاحات/تلاش اصولگرایان برای وحدت


بیانیه تعلیقی اصلاح طلبان درباره انتخابات 1402 و برگزاری نشست هم اندیشی با نمایندگان رسانه ها، درباره وحدت و همگرایی اصولگرایان از جمله اخبار انتخاباتی امروز - سه شنبه سوم بهمن 1402- بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه دیشب راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

بیستمین نشست مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران در دوره دوم فعالیت، با حضور اعضای حقوقی (نمایندگان احزاب اصلاح طلب) و اعضای حقیقی این جبهه، عصر یکشنبه اول بهمن 1402 به ریاست آذر منصوری برگزار شده بود.

بیانیه مبهم اصلاح طلبان در این جلسه، بررسی سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران در سال 1402 در دستور کار مجمع عمومی قرار گرفت و اعضا ضمن بیان دیدگاه های خود نسبت به متن تهیه شده از سوی کمیته راهبردها وارد بحث شدند و در نهایت، جزییات سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران، با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در این سند ضمن ارائه تعریفی از خط مشی اصلاح طلبی که مبتنی بر استفاده از ظرفیت های مدنی و به کارگیری شیوه های مسالمت آمیز و خشونت پرهیز است، ابتدا به تحلیل وضعیت موجود پرداخته و سپس در چارچوب سه اصل مهم، جامعه به عنوان عامل تعیین کننده، رقابتی و منصفانه بودن انتخابات و تأثیر انتخابات بر سیاست های نظام در اداره کشور، راهبرد انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق در جبهه اصلاحات/تلاش اصولگرایان برای وحدت

تعلیق در جبهه اصلاحات/تلاش اصولگرایان برای وحدت