مطالب مرتبط:
خبر خوش رییس برنامه و بودجه از تامین اعتبار پاداش پایان خدمت 75 هزار بازنشسته| فقط بازنشستگان بخوانند+ عکس
کارگردان فیلم «پرواز 175»: این حق را برای خودم و تیم خودم محفوظ می دانم که از کار دفاع کنم؛ این کار بدون ریالی بودجه دولتی ساخته شده است
کلیات بودجه 800 میلیارد تومانی شهرداری خوی تصویب شد
خرج غذای سربازان جنگ غزه اندازه کل بودجه 2022 شده است
رکود، تورم و رکود تورمی نتیجه سیاستهای اقتصادی و لایحه بودجه 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:002024-02-05اقتصادي

رییس صداوسیما : مگر ما بودجه را تنظیم کردیم؟


رییس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: حقوق و دستمزد همکاران ما ممکن است بر اساس افزایش بودجه سنواتی 20 درصد باشد؛ منتها تولید تابع افزایش بودجه نیست، - تابع تورم است.

رییس سازمان صداوسیما گفت: دستمزد عوامل تولید هیچگاه بر اساس افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزد محاسبه نمی شود بر اساس تورم سالیانه محاسبه می شود، صداوسیما اگر بخواهد با افزایش 20 درصدی سالیانه کارش را جلو ببرد سال به سال ضعیف تر می شود.

  پیمان جبلی در گفت وگو با ایلنا، درباره انتقادات مطرح شده به افزایش بودجه صداوسیما، گفت: مگر ما بودجه را تنظیم کردیم؟ هر دستگاهی که مسئول انجام یک وظیفه است به سادگی می توان رفت و بررسی کرد و ببینیم چقدر در کسب اهدافش موفق بوده است.

آیا رسانه هایی که اعتقاد دارند صداوسیما مخاطب ندارد، جرأت دارند مخاطب امسال خودشان را با مخاطب 10 سال پیش یا تیراژ خودشان را مقایسه کنند یا خیر؟ این وظیفه عمومی همه دستگاه ها است که به وظایفی که برای شان مشخص شده است، عمل کنند.

  رییس سازمان صداوسیما تاکید کرد: ما ادعایی نداریم در مورد این که صداوسیما مخاطبش بسیار افزایش پیدا کرده یا با کاهش مواجه بوده است.

بالاخره همه شاهد وضعیت رسانه های برودکست در جهان هستیم رسانه ها در کشور ما هم به نوعی تابع آن فرآیند جهانی هستند و عوامل دیگر هم هست.


برچسب ها: صداوسیما - رییس سازمان صداوسیما - افزایش - سازمان صداوسیما - بودجه - حقوق و دستمزد - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

رییس صداوسیما : مگر ما بودجه را تنظیم کردیم؟

رییس صداوسیما : مگر ما بودجه را تنظیم کردیم؟