مطالب مرتبط:
کاهش آسیب های اجتماعی با احداث بزرگراه غدیر/ همکاری شهرداری تهران با اداره موقوفات ادامه دار خواهد بود
باگ بزرگ سایت های مرتبط با وزارت آموزش و پرورش خبر ساز شد+ عکس
وضعیت غیرعادی در سایت های مرتبط با وزارت آموزش و پرورش
ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد + جزییات
آیا آمریکا به ایران حمله می کند؟/ قیمت دلار تا کجا بالا می رود؟/ جنجال مجازی عراقی ها علیه علیرضا فغانی/ شادی ملی ایرانی ها پس از پیروزی مقابل ژاپن/ آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کانون توجه کاربران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 15:102024-02-06اجتماعي

پلیس و آموزش و پرورش دو نهاد اثرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی هستند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود حدود 4200 معتاد متجاهر در استان، گفت: متاسفانه 70 درصد این افراد کمتر از 30 سال سن دارند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود حدود 4200 معتاد متجاهر در استان، گفت: متاسفانه 70 درصد این افراد کمتر از 30 سال سن دارند.

سردار مهدی حاجیان، امروز(17 بهمن) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش اظهار کرد: امروز کرمانشاه از بسیاری آسیب های اجتماعی نظیر سرقت، اعتیاد، مواد مخدر و حاشیه نشینی تعداد زیادی از شهروندانش رنج می برد.

وی ادامه داد: یکی از آسیب هایی که کرمانشاه با آن روبروست وجود تعداد زیادی از معتادان متجاهر در سطح شهرها و روستاهاست، به گونه ای که جمعیت این افراد در استان به بیش از 4200 نفر می رسد، افرادی که در وقوع سرقت های خرد تاثیرگذار هستند.

حاجیان تصریح کرد: نکته قابل تامل که باید به صورت جدی به آن توجه کرد این است که از جمعیت 4200 نفری معتادان متجاهر، 70 درصد آنها را افراد زیر 30 سال تشکیل می دهند.

رییس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: وقت آن فرا رسیده همه دستگاه های مسئول نظیر پلیس، آموزش و پرورش، استانداری، شهرداری، بهزیستی و.

پای کار آمده و به صورت میدانی و جدی به حل این معضل و پیشگیری از جرائم بعدی بپردازند.


برچسب ها: کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان - آسیب های اجتماعی - فرمانده انتظامی - استان کرمانشاه - استان - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

پلیس و آموزش و پرورش دو نهاد اثرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی هستند

پلیس و آموزش و پرورش دو نهاد اثرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی هستند