مطالب مرتبط:
روزانه 8 مدرسه در کشور احداث می شود/ سهم مناطق روستایی |
وزیر آموزش و پرورش: روزانه 8 مدرسه در کشور احداث می شود
افتتاح 20 طرح عمرانی/ ساخت روزانه 8 مدرسه در دولت سیزدهم
سهم گروه صنعت و معدن از اشتغال کشور چقدر است؟
باران خوب برای این مناطق کشور از شنبه (21 بهمن 1402) + اسامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 15:352024-02-08اجتماعي

روزانه 8 مدرسه در کشور احداث می شود/ سهم مناطق روستایی


وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که میانگین ساخت هر روز 8 مدرسه در دولت سیزدهم رقم خورده است، گفت: 60 درصد این مدارس در مناطق روستایی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رضامراد صحرایی، در همایش فرهنگیان شهر تهران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی که امروز به آن پرداخته می شود و مایه افتخار برای همگان است، ریشه آن در آموزش و پرورش بوده و حاصل تلاش معلمان گرانقدر است.

  وی افزود: در دوران طاغوت از هر دو نفر، یک نفر بی سواد بود اما امروز نزدیک به 98 درصد مردم در کشور باسواد هستند و این فراهم بودن زمینه آموزش و دسترسی برای همگان به برکت خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ممکن شده است.

  صحرایی با اشاره به ساخت مدرسه در کشور، ادامه داد: میانگین ساخت هر روز 8 مدرسه در دولت سیزدهم که 60 درصد آن نیز در مناطق روستایی است، نشان دهنده نگاه عمیق و راهبردی دولت به مجموعه نظام تعلیم و تربیت دارد.

  وی با اشاره به فعالیت دشمنان در راستای گمراهی جوانان، گفت: جنگ فرهنگی، شبیه خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، قتل فرهنگی و موارد دیگر و تلاش برای فکر نکردن جوانان به آنچه پیش از انقلاب اسلامی بوده ایم و امروز به کدام قله ها رسیده ایم، همه و همه از برنامه های بلند مدت دشمن برای به گمراهی بردن ذهنیت جوانان این


برچسب ها: دستاوردهای انقلاب اسلامی - مناطق روستایی - انقلاب اسلامی - دستاوردهای انقلاب - آموزش و پرورش - روستایی - دولت سیزدهم
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 8 مدرسه در کشور احداث می شود/ سهم مناطق روستایی

روزانه 8 مدرسه در کشور احداث می شود/ سهم مناطق روستایی