مطالب مرتبط:
آخرین خبر از احکام جدید رتبه بندی معلمان در بهمن ماه 1402
ویدیویی از تهدید مداح اهل بیت علیهم السلام توسط یک خائن وطن فروش!!!!
بازده 200 درصدی سهام شرکت های استخراج بیت کوین در سال گذشته!/جزییات
قیمت بیت کوین و ارز های دیجیتال امروز شنبه 7 بهمن 1402 + جدول
ثبت یک رکورد جدید در شبکه بیت کوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 12:202024-01-27سياسي

تضییع حقوق بیت المال با سوءاستفاده از احکام ورشکستگی


با اقدام مجموعه قضایی استان تهران از تضییع حقوق بیت المال از طریق سوءاستفاده از احکام ورشکستگی توسط اشخاص سودجو جلوگیری به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونان دادگستری کل استان تهران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام پرفضیلت ماه رجب گفت: مجموعه قضایی استان تهران، ماموریت های متنوع و سنگین و در عین حال وظایف و مسئولیت های منحصر به فرد و بعضا انحصاری را بر عهده دارد که از حساسیت های ویژه و خاصی برخوردار است.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به اقتضائات خاص تهران به عنوان پایتخت از حیث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد: دادگستری کل استان تهران در واقع امر پیشانی دستگاه قضا است که برون داد آن در مقایسه با حوزه های دیگر در نزد افکار عمومی کشور و حتی حوزه بین الملل از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به انتظارات و توقعات موجود از دادگستری کل استان تهران اذعان کرد: مجموعه قضایی استان تهران از حیث کمی مسئولیت رسیدگی قریب به یک چهارم از پرونده های قضایی کشور را بر عهده دارد و بر همین اساس حجم وارده در بسیاری از شعب دادسراها، محاکم بدوی و تجدیدنظر فزاینده و قابل توجه است.


برچسب ها: استان تهران - دادگستری کل استان تهران - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان تهران - تهران - دادگستری - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

تضییع حقوق بیت المال با سوءاستفاده از احکام ورشکستگی

تضییع حقوق بیت المال با سوءاستفاده از احکام ورشکستگی