مطالب مرتبط:
نماینده ایران در سازمان ملل: اگر آمریکا به ایران یا منافع ایران حمله کند قطعا واکنش نشان خواهیم داد/ خطر وقوع جنگ در حال افزایش است/ {از حملات یمن به کشتی های اسراییلی} حمایت می کنیم/ رابطه ما با گروه های مقاومت مانند اعضای ناتو است
حجم آب سد مهاباد 40 میلیون مترمکعب افزایش یافت
خطر وقوع جنگ در حال افزایش است/ اگر آمریکا به ایران حمله کند...
افزایش حقوق کارکنان نظام سلامت در قالب «فوق العاده خاص»
افزایش تولید بنزین کشور به 130 میلیون لیتر در روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 13:552024-02-08سياسي

مساعدت کنسولگری ایران به تجار به منظور افزایش حجم مبادلات بازرگانی


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوآنگژو با اشاره به جایگاه چین در سیاست خارجی ایران خاطرنشان کرد: همکاری ها و روابط دو کشور در سطوح چندجانبه بسیار مطلوب و در حال گسترش است.

- سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوآنگژو با اشاره به جایگاه چین در سیاست خارجی ایران خاطرنشان کرد: همکاری ها و روابط دو کشور در سطوح چندجانبه بسیار مطلوب و در حال گسترش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی درویشی متولی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوآنگژو طی سخنانی در مراسم چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به جایگاه های برتر جهانی و پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در سال های پس از انقلاب اسلامی درحوزه های مختلف اشاره کرد.

وی همچنین به جایگاه ممتاز جمهوری خلق چین در سیاست خارجی ایران اشاره کرد و همکاری ها و روابط دو کشور در سطوح دو و چندجانبه را بسیار مطلوب و در حال گسترش برشمرد.

همچنین سرکنسول کشورمان ضمن تاکید بر نقش مهم استان گوانگ دونگ در افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور ایران و چین، از آمادگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوآنگژو را در جهت مساعدت به تجار و بازرگانان دو کشور به منظور افزایش حجم مبادلات تجاری و بازرگانی خبر داد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - ایران - اسلامی - سیاست خارجی - جمهوری - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت کنسولگری ایران به تجار به منظور افزایش حجم مبادلات بازرگانی

مساعدت کنسولگری ایران به تجار به منظور افزایش حجم مبادلات بازرگانی