مطالب مرتبط:
نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا اقدامی برای تنظیم بازار البرز
سی ویکمین نمایشگاه قرآن همزمان با آغاز سال جدید برگزار می شود
افتتاح و بهره برداری از 2 پروژه برقی در ایام دهه فجر سال جاری
افتتاح و بهره برداری از 2 پروژه برقی در ایام دهه فجر سال جاری
نمایشگاه بهاره اصناف با عنوان از عید تا عید در 5 نقطه تهران برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 13:182024-01-31اقتصادي

14 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در البرز مصادف ایام پایانی سال برگزار می شود


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از انجام 30 هزار و 223 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی از ابتدای 1402 تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: تعداد بازرسی های انجام شده در این مدت و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش 29 درصدی داشته است.

وی افزود: تعداد پرونده های متشکله در این بازه زمانی 6 هزار و 671 فقره می باشد که ارزش ریالی پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی با رشد 37 درصدی نسبت به سال گذشته عدد 304 میلیارد تومان را نشان می دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در بخش کالایی بیشترین میزان شکایات مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم اجرای تکالیف واحدهای صنفی، عدم صدور صورت حساب و تقلب بوده است.

انصاری گفت: در 10ماه امسال، 336 پرونده قاچاق تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش 50 درصد رشد داشته است و ارزش ریالی این پرونده ها بالغ بر 275 میلیارد تومان می رسد.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 36 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان مستقر در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ها در حدود وظایف محوله قانونی، کاشف در امر قاچاق محسوب می شوند


برچسب ها: صنعت، معدن و تجارت - استان البرز - نمایشگاه عرضه مستقیم کالا - به گزارش خبرگزاری فارس - البرز - عرضه مستقیم کالا - استان
آخرین اخبار سرویس:

14 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در البرز مصادف ایام پایانی سال برگزار می شود

14 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در البرز مصادف ایام پایانی سال برگزار می شود