مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 12:452024-02-14سياسي

قرارگیری ایران در لیست 29 کشور دارنده مرکز صدور گواهینامه بین المللی کیفی


به گفته رییس هیات مدیره آزمایشگاه تجهیزات ضد انفجار، با راه اندازی مرکز کنترل کیفی و صدور گواهینامه بین المللی استاندارد، ایران به عنوان اولین کشور خاورمیانه در فهرست 29 کشور دارنده مرکز صدور گواهینامه بین المللی کیفی قرار گرفته است.

- به گفته رییس هیات مدیره آزمایشگاه تجهیزات ضد انفجار، با راه اندازی مرکز کنترل کیفی و صدور گواهینامه بین المللی استاندارد، ایران به عنوان اولین کشور خاورمیانه در فهرست 29 کشور دارنده مرکز صدور گواهینامه بین المللی کیفی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن میرصدری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان مؤسس این آزمایشگاه در افتتاحیه اولین نهاد صدور گواهی و آزمایشگاه تجهیزات ضدانفجار در خاورمیانه، با بیان اینکه معتبرترین سیستم ارزیابی انطباق تجهیزات ضدانفجار که ابزار مناسبی را برای سازندگان، قانونگذاران و کاربران فراهم می کند، سیستم ارزیابی بین المللی IECEx است، گفت: هدف از سیستم ارزیابی انطباق IECEx، تسهیل تجارت بین المللی تجهیزات و خدمات برای استفاده در محیط های انفجاری و در عین حال حفظ سطح ایمنی مورد نیاز است.

آزمایش و گواهی تجهیزات، خدمات و صلاحیت افراد مطابق با استانداردهای بین المللی، فروش محصولات ایمن تر را در سطح بین المللی با هزینه کمتر تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری ایران در لیست 29 کشور دارنده مرکز صدور گواهینامه بین المللی کیفی

قرارگیری ایران در لیست 29 کشور دارنده مرکز صدور گواهینامه بین المللی کیفی