تصمیمی که خلبان های اخراجی گرفتنداز آنجا که برای آموزش و تربیت هر خلبان میلیون ها دلار هزینه شده بود و هر یک سرمایه ملی محسوب می شدند به طوری که حتی امکان جایگزینی سریع هم وجود نداشت تمام سعی من به عنوان مسئول این بود به هر شکل با انجام مذاکره مستقیم یا طرق دیگر آنان را از این تصمیم منصرف . - از آنجا که برای آموزش و تربیت هر خلبان میلیون ها دلار هزینه شده بود و هر یک سرمایه ملی محسوب می شدند به طوری که حتی امکان جایگزینی سریع هم وجود نداشت تمام سعی من به عنوان مسئول این بود به هر شکل با انجام مذاکره مستقیم یا طرق دیگر آنان را از این تصمیم منصرف کنم گاهی موفق بودم و گاهی نه! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز 19 بهمن سال 1357 نظامیان نیروی هوایی و همافران به ملت پیوسته و با بیعت تاریخی خود با امام خمینی به شایعات پایان دادند. این روز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش بود به گونه ای که 19 بهمن ماه در تقویم کشورمان روز نیروی هوای نام گرفت. به همین مناسبت در دو بخش مروری بر وضعیت نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب اسلامی داریم. در همین رابطه امیر سرتیپ خلبان حسین خلیلی از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش در گفت وگویی توضیح داده است: */بخش اول/ نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چه وضعیتی داشت؟ پس از شکل گیری نظم نسبی و استقرار سربازان یگان پاسداری در جایگاه های نگهبانی در یکی از شب برچسب ها: سرمایه ملی - میلیون ها - تصمیم - خلبان - میلیون - مستقیم - مذاکره |
آخرین اخبار سرویس: |