مطالب مرتبط:
کار انتخابات در تهران با 18 استان برابری می کند
تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان تهران فردا چهار شنبه 11 بهمن 1402
راه اندازی سه هنرستان جوار صنعت، معدن و کشاورزی در مناطق مستعد استان سمنان/ انتخابات یک کنش سیاسی ملی است
نتایج رتبه بندی ایده های برتر آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام شد
رییس شورای وحدت تهران: تعداد داوطلبان خانم شورای وحدت در استان به 7 نفر افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:212024-01-30سياسي

کار انتخابات در تهران با 18 استان برابری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سیدعباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران در نشست شورای اداری استان تهران که عصر امروز در سالن جلسات حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین رویدادی که در پیش رو داریم بحث انتخابات است که انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد و باید به فرامین رهبر معظم انقلاب در این خصوص عمل کنیم.

  وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت انتخابات از 9 ماه قبل، گفت: در انتخابات امسال جنگ تمام عیار را شاهد هستیم لذا امروز در جهاد تبیین باید به فریضه انتخابات بپردازیم و به تسلیحات منطق قوی مسلح شویم.

معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به اینکه بیش از یک سال است که فرایند انتخابات را آغاز کرده ایم، افزود: کار انتخابات در استان تهران با 18 استان برابری می کند لذا مدیران اجرایی استان باید با تمام ظرفیت خود مشارکت داشته باشند.

  جوهری بیان کرد: اجرای صحیح، دقیق و منظم فرآیند انتخابات از مهمترین وظایف ستاد انتخابات است که تاکنون به بهترین نحو انجام شده و وظایفی برای دستگاه ها ترسیم شده است که باید انجام دهند.

  وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال اولین انتخابات دولت سیزدهم است، ادامه داد: ظرفیت دستگاه ها در عدالت تبلیغاتی باید مورد استفاده قرار گیرد لذا دستگاه ها باید ظرفیت های خود را به


برچسب ها: انتخابات - معاون سیاسی استانداری - استان - تهران - استانداری تهران - فرمایشات مقام معظم رهبری - شورای اداری استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

کار انتخابات در تهران با 18 استان برابری می کند

کار انتخابات در تهران با 18 استان برابری می کند