مطالب مرتبط:
حزب ندای ایرانیان: بحران آلودگی هوا در کشور به ویژه در شهرهای بزرگ به مرحله بحرانی رسیده/ ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک را پیگیری می کنیم/ سازمان محیط زیست پاسخگو نبود، از قوه قضاییه پیگیر می شویم
وضعیت آلودگی هوای تهران در 16 بهمن 1402
تهران دوباره آلوده شد/ شاخص آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه 16 بهمن
افزایش آلودگی هوای تهران
آلودگی هوا در 7 شهر خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 12:552024-02-05اجتماعي

آلودگی هوای خوزستان باید در سطح ملی اطلاع رسانی شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به صدور اخطاریه برای واحدهای آلاینده و انجام اقدامات قضایی در صورت عدم انجام وظایف گفت: با استاندار خوزستان در خصوص تامین سوخت استاندارد و گاز در کلانشهرها مکاتبه شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به صدور اخطاریه برای واحدهای آلاینده و انجام اقدامات قضایی در صورت عدم انجام وظایف گفت: با استاندار خوزستان در خصوص تامین سوخت استاندارد و گاز در کلانشهرها مکاتبه شده است.

داود میرشکار در نخستین سمینار و نمایشگاه فناوری های نوین پیشگیری و کاهش آلودگی هوا که امروز (16 بهمن ماه) در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان مقام نخست در میزان اراضی کشاورزی، تعداد سدها و حمل و نقل جاده ای و ریلی و مقام دوم در تاسیسات و اسکله ها را دارد.

37 درصد صنایع پتروشیمی کشور در خوزستان قرار دارند و بیش از 90 درصد گاز کشور در خوزستان تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 150 واحد بزرگ صنعتی، پنج شرکت بزرگ بهره برداری نفت و گاز، 38 میدان نفتی فعال، 18 طرح توسعه میدان های نفتی و طرح موسوم به مخازن 28گانه نفتی و 10 طرح احداث پالایشگاه نفت و گاز را در خوزستان داریم.


برچسب ها: خوزستان - مدیرکل حفاظت محیط زیست - استاندار - استاندار خوزستان - واحدهای آلاینده - حفاظت محیط زیست - سوخت استاندارد
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای خوزستان باید در سطح ملی اطلاع رسانی شود

آلودگی هوای خوزستان باید در سطح ملی اطلاع رسانی شود