مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 09:072024-01-24اقتصادي

فروشگاه های متصل به کالابرگ الکترونیک در خراسان شمالی افزایش یافت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: فروشگاه های عرضه کننده محصولات پروتیینی و قصابی ها در طرح کالابرگ الکترونیک در استان اضافه شدند.

- مهدی اسلامخواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در ادامه اجرای هرچه بهتر طرح کالا برگ الکترونیک در خراسان شمالی هفتمین جلسه ستاد استانی این طرح، با هدف اتصال مراکز فروش مواد پروتیینی و قصابی ها به طرح برگزار شد.

وی گفت: اتصال فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات پروتیینی و قصابی ها به طرح کالابرگ الکترونیکی، امکان استفاده یارانه بگیران از این مواد غذایی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی را در سبد خرید مردم از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: این موضوع با توجه به اعتبار تشویقی دولت برای دهک های درآمدی 1 الی 7 به ازای هر فرد خانوار به میزان 120 هزار تومان، استقبال خوب مردم را به این سمت هدایت کرده است.

  وی افزود: با همکاری ادارات صمت و جهاد کشاورزی در اطلاع رسانی و همچنین توجیه و آموزش فروشندگان صنف مذکور و با همکاری شرکت های پشتیبان پرداخت الکترونیک قطعاً در آینده شاهد گسترش و تجهیز بیش از پیش این مراکز به طرح کالابرگ الکترونیکی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های متصل به کالابرگ الکترونیک در خراسان شمالی افزایش یافت

فروشگاه های متصل به کالابرگ الکترونیک در خراسان شمالی افزایش یافت