مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 15:352024-01-30سياسي

تشریح دستاوردهای انقلاب، مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را رقم می زند


مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: با تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردم را به مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

- ایسنا/فارس مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: با تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردم را به مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

رضا علیزاده امروز، 10 بهمن در جلسه ستاد دانشجویی دهه فجر استان فارس اظهار کرد: برنامه های متنوعی در دانشگاه های استان فارس به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: عینیت بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، تبیین و ترویج ارزش ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعمیق، نهادینه سازی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه و دانشجویان از اهداف برنامه های دهه فجر است.

مدیر فرهنگ سازی بسیج دانشجویی تأکید کرد: با تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شرایط مساعد برای تشویق مردم به مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات ایجاد شود.

علیزاده با تاکید بر تبیین ارزش های انقلاب اسلامی با ارائه محتوای روشنگری و بازخوانی جنایات رژیم پهلوی و وابستگی آن ها به استکبار جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای انقلاب، مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را رقم می زند

تشریح دستاوردهای انقلاب، مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را رقم می زند