مطالب مرتبط:
مهار زبانه های آتش در جنگل های کمدره آمل
آتش سوزی جنگل های آمل مهار شد
آتش سوزی جنگل های آمل مهار شد
آتش به جان جنگل های آمل افتاد
مهار کامل آتش در جنگل های مازندران/ 1000 مترمربع از عرصه جنگلی در آتش سوخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 12:412024-02-09حوادث

مهار زبانه های آتش در جنگل های کمدره آمل


علی اصغر اسماعیل زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: بخش زیادی از عرصه جنگلی منطقه کمدره بخش دشت سر شهرستان آمل طعمه حریق شد و زباله های آتش بسیاری از درختان را دچار آتش سوزی کرد.

وی با اعلام اینکه این آتش سوزی پس از ساعت ها تلاش عوامل مردمی و مأموران اداره منابع طبیعی مهار و اطفا شد، افزود: بیش از یک هزار متر مربع از عرصه جنگلی در منطقه کمدره دچار حریق شد و پس از گزارش های لازم با ورود سریع و به موقع مأموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل و نیروهای مردمی زبانه های آتش خاموش شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تصریح کرد: مأموران سرجنگلبانی کرسنگ پس از مشاهده حریق، با کمک نیروی های مردمی و همیاران طبیعت حریق را مهار کردند.

اسماعیل زاده در بیان علت این آتش سوزی در دل جنگل های هیرکانی شمال کشور، یادآور شد: آتش سوزی در اثر سهل انگاری گردشگران اتفاق افتاد که بلافاصله مأموران منابع طبیعی شهرستان آمل نسبت به کنترل و اطفا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از ورود به موقع ممانعت از سرایت زبانه های آتش به دیگر نقاط جنگل انجام شد، گفت: همیاران طبیعت پس از مشاهده دود و حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی از طریق شماره تماس 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.


برچسب ها: اداره منابع طبیعی - منابع طبیعی و آبخیزداری - شهرستان آمل - منابع طبیعی - آتش سوزی - شهرستان - جنگل
آخرین اخبار سرویس:

مهار زبانه های آتش در جنگل های کمدره آمل

مهار زبانه های آتش در جنگل های کمدره آمل