مطالب مرتبط:
قتل راننده یدک کش به خاطر هزینه بکسل خودرو در کرج
قیمت خودرو های مدیران خودرو امروز
قیمت خودرو کاهش نخواهد یافت/ تولید خودرو 15 درصد کمتر از سال گذشته؛ وزارت صمت کجاست؟
منتظر کاهش 30 درصدی قیمت خودرو باشید
واردات خودرو های لوکس تاثیری در قیمت خودرو در بازار داخلی ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 16:252024-01-21حوادث

قتل به خاطر هزینه بکسل خودرو


شخصی که به دلیل اختلاف بر روی میزان هزینه بکسل خودرو خود اقدام به قتل راننده یدک کش کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلاف بر روی میزان هزینه بکسل خودرو خود اقدام به قتل راننده یدک کش کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی با اعلام این خبر گفت: اوایل دی ماه سال جاری خبر کشف یک جسد ناشناس در حوالی گرمدره کرج به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و با توجه به زخمی بودن مقتول و احتمال وقوع قتل، بلافاصله عوامل ادارات تشخیص هویت و مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که مقتول در محل دیگری به وسیله چاقو به قتل رسیده و قاتل با بستن جسد وی به خودرو، او را به محل کشف جسد منتقل کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی صورت گرفته در محل کشف جسد، کارآگاهان موفق به شناسایی قاتل شده و با ردزنی مخفیگاه او در شهر تهران، با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، نامبرده ضمن اقرار به قتل عنوان کرد که در روز حادثه خودرو وی


برچسب ها: پلیس آگاهی استان البرز - پلیس آگاهی - استان البرز - پلیس - خودرو - البرز - فوریت های پلیسی 110
آخرین اخبار سرویس:

قتل به خاطر هزینه بکسل خودرو

قتل به خاطر هزینه بکسل خودرو