مطالب مرتبط:
مهار آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور
تسنیم: در شب آتش سوزی بیمارستان گاندی، عده ای قصد خارج کردن حافظه دوربین ها را داشتند
در شب آتش سوزی بیمارستان گاندی، عده ای با دستور مستقیم یکی از مسئولان بیمارستان قصد خارج کردن حافظه دوربین های مداربسته را داشتند / این افراد در پارکینگ شناسایی و دستگیر شدند؛ اقلام همراه آنها هم توقیف شد
اتفاق عجیب در شب حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی/ برخی افراد قصد خارج کردن حافظه دوربین های مداربسته را داشتند
آغاز کشتار اسراییل در رفح و هشدار درباره راه افتادن حمام خون/سفر رییس سازمان سیا به قاهره برای مذاکرات آتش بس/اعلام آمادگی نظامی مصر در مرز سینا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 17:002024-02-10اجتماعي

گرما در راه گلستان/ احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع


مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح زرد برای استان خبر داد و افزود: دمای هوای گلستان به 28 تا 32 درجه افزایش می یابد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح زرد برای استان خبر داد و افزود: دمای هوای گلستان به 28 تا 32 درجه افزایش می یابد.

امان محمد کمالی ظهر امروز در گفت وگو با ایسنا با اعلام صدور هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی برای استان گلستان، اظهار کرد: بررسی مدل ها نشان می دهد که سامانه کم فشار حرارتی در منطقه مستقر و جریانات جنوبی تقویت می شود.

وی با بیان اینکه این سامانه از روز سه شنبه 24 بهمن ماه 1402 استان گلستان را تحت تاثیر فعالیت خود قرار می دهد، ادامه داد: افزایش دما و پیش بینی گرمای 28 تا 32 درجه و گاهی وزش باد نسبتاً شدید گرم به خصوص در نواحی کوهستانی و جنگلی و کاهش نسبی رطوبت نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گلستان پدیده گرد و غبار در نواحی مستعد را از اثرات فعالیت این سامانه عنوان کرد و ادامه داد: افزایش پتانسیل آتش سوزی در جنگل ها و مراتع از مخاطرات این سامانه خواهد بود که هم استانی ها باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت این سامانه پنج شنبه 26 بهمن ماه پایان می یابد، خاطرنشان کرد: اقصی نقاط استان گلستان تحت تأثیر این سامانه قرار می گیرند و در صورت صدور اطلاعیه جدید ب


برچسب ها: مدیرکل هواشناسی گلستان - گلستان - هواشناسی گلستان - مدیرکل هواشناسی - هشدار سطح زرد - هواشناسی - استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

گرما در راه گلستان/ احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع

گرما در راه گلستان/ احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع