مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 09:262024-02-10اقتصادي

اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حسین نامداری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای منطقه6 تهران اظهار کرد: اجرای عملیات اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آبرسانی، حفر، تجهیز و بهره برداری چاه های جدید و هم چنین ساخت دو مخزن به حجم 2000 مترمکعب و ایستگاه پمپاژ در مجتمع صنیع خانی و روستاهای تحت پوشش آبفای شهرری در حال اجرا است.

وی گفت: این عملیات از اوایل سال 1402 در مجتمع مذکور و روستاهای مرتضی گرد، شهرک رسالت، خلازیر، صالح آباد غربی و دهکده توحید با همکاری قرارگاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و مطابق برنامه ریزی درحال اجرا است.

معاون بهره برداری آبفای منطقه6 ادامه داد: این طرح شامل اجرای 9 کیلومتر خط انتقال آب، حفر و تجهیز 4حلقه چاه، اصلاح و توسعه 39 کیلومتر شبکه توزیع آب، احداث یک مخزن به حجم 2000 مترمکعب و ایستگاه پمپاژ می باشد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون عملیات اجرایی 4 کیلومتر خط انتقال، 6/5 کیلومتر شبکه توزیع، حفر و تجهیز 4 حلقه چاه عمیق آب شرب به پایان رسیده و ساخت یک باب مخزن با حجم 2000 مترمکعب که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی آن صورت گرفته و همچنین یک باب ایستگاه پمپاژ با پیشرفت فیزیکی 30 درصد انجام شده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای جنوب تهران

اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای جنوب تهران