مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 21:452024-02-10فرهنگي

هجدمین نمایشگاه بزرک کتاب هرمزگان فردا گشایش می یابد


نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان پس از یک وقفه 4 ساله یکشنبه 22 بهمن ماه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 15:30 فردا 22 بهمن در محل نمایشگاه های بندرعباس برپا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز اظهار داشت: در دهه فجر امسال و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب هرمزگان یکشنبه 22 بهمن ماه ساعت 15:30  با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل نمایشگاه های دائمی بندرعباس افتتاح خواهد شد.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این نمایشگاه بعد از وقفه چهار ساله در برپایی، امسال با هماهنگی های صورت گرفته از روز یکشنبه رسماً آغاز به کار و فعالیت می کند.

در سال جاری بعد از آذربایجان شرقی هرمزگان دومین استانی هست که نمایشگاه کتاب برگزار می کند، بنا داریم بعد از برگزاری این نمایشگاه در بندرعباس، آن را در جزیره کیش نیز برگزار کنیم.

  وی تصریح کرد: مردمی که در این نمایشگاه حاضر می شوند به هر کد ملی تا سقف یک میلیون از 30 درصد تخفیفات نمایشگاهی بهره مند می شوند، در این نمایشگاه 350 ناشر حاضر هستند و بالغ بر 165 هزار نسخه کتاب در معرض دید و خرید مردم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدمین نمایشگاه بزرک کتاب هرمزگان فردا گشایش می یابد

هجدمین نمایشگاه بزرک کتاب هرمزگان فردا گشایش می یابد