مطالب مرتبط:
اساس کار حراست صیانت، هدایتگری و دست گیری است
پایه و اساس کار حراست، هدایتگری و دست گیری است
پایه و اساس کار حراست هدایتگری و دست گیری است نه مچ گیری برای مجازات
جنجال تازه؛ درخواست برخورد با دختر علی دایی
چرا رهبر انقلاب به یکی از بستگانشان اجازه ندادند سوار هواپیمای نظامی شود؟ /درخواست یک شخصیت سیاسی از رهبری و پاسخ ایشان با صدای بلند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-12اقتصادي

درخواست شیائومی از هند: دست از سخت گیری بردارید


شرکت چینی شیائومی از هند درخواست کرد مشوق های تولید را مورد ملاحظه قرار داده و تعرفه واردات بعضی از قطعات تلفن هوشمند را پایین بیاورد.

- شرکت چینی شیائومی از هند درخواست کرد مشوق های تولید را مورد ملاحظه قرار داده و تعرفه واردات بعضی از قطعات تلفن هوشمند را پایین بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت سازنده تلفن هوشمند شیائومی چین، به دهلی نو اعلام کرد تامین کنندگان قطعات تلفن هوشمند در بحبوحه تفحص سنگین دولت هند از شرکت های چینی، نگران راه اندازی فعالیت تولیدی در این کشور هستند.

شیائومی که با 18 درصد سهم، بزرگترین سهم را در بازار تلفن هوشمند هند دارد، در نامه ای به تاریخ ششم فوریه، از هند خواست عرضه مشوق های تولید را مد نظر قرار داده و تعرفه واردات برای برخی از قطعات تلفن هوشمند را پایین بیاورد.

این شرکت چینی، با استفاده از قطعات بومی، تلفن هوشمند در هند مونتاژ می کند و سایر قطعات مورد نیازش را از چین و کشورهای دیگر وارد می کند.

نامه شیائومی، پاسخی به سوال وزارت فناوری اطلاعات هند است که پرسیده بود دهلی نو، چگونه می تواند بخش تولید قطعات این کشور را توسعه دهد.

هند، پس از درگیری مرزی با چین در سال 2020 که کشته شدن 20 سرباز هندی و چهار سرباز چینی را به دنبال داشت، سخت گیری در قبال شرکت های چینی را افزایش داده و طرح های سرمایه گذاری شرک


برچسب ها: تلفن هوشمند - هوشمند - شیائومی - تعرفه واردات - قطعات - تلفن - شرکت چینی
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شیائومی از هند: دست از سخت گیری بردارید

درخواست شیائومی از هند: دست از سخت گیری بردارید