مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 10:552024-01-22اقتصادي

ابلاغ افزایش سقف وام ودیعه مسکن به 20 بانک


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی بخشنامه مربوط به مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش سقف وام کمک ودیعه مسکن را که در تهران 200 میلیون تومان ، - بانک مرکزی بخشنامه مربوط به مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش سقف وام کمک ودیعه مسکن را به 20 بانک عامل ابلاغ کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی بخشنامه مربوط به مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش سقف وام کمک ودیعه مسکن را که در تهران 200 میلیون تومان ، مراکز استانها 150 میلیون تومان ،سایر شهرستانها 100 میلیون تومان و برای مناطق روستایی 40 میلیون تومان تعیین شده است به 20 بانک عامل ابلاغ کرد.

متقاضیان مشمول این دستورالعمل پس از مراجعه و ثبت نام در سامانه طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس https://saman.

mrud.

ir بر اساس ضوابط موضوعه و در چارچوب سهمیه های تعیین شده از طریق این سامانه به بانک‎ های عامل معرفی می شوند.

دستورالعمل اجرایی تسهیلات کمک ودیعه مسکن پس از افزایش سقف تسهیلات اعطایی طی نامه شماره   266703‏/ 02 در تاریخ 1 بهمن 1402 به بانک های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ افزایش سقف وام ودیعه مسکن به 20 بانک

ابلاغ افزایش سقف وام ودیعه مسکن به 20 بانک