مطالب مرتبط:
برنامه شهرداری فردیس برای توسعه سرانه های فرهنگی و فضای سبز
بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز مدیریت راه های استان
مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تبریز دوشنبه 9 بهمن ماه 1402
2 هزار و 21 مددجوی بهزیستی آذربایجان شرقی تسهیلات اشتغال گرفتند
بهره برداری از یک هزار و 980 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 08:052024-01-29اقتصادي

سرانه فضای سبز آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: طبق آمارها سرانه فضای سبز استان ما پایین تر از میانگین کشوری بوده و تلاش می شود.

- سیروس داودی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان نیز در ادامه گستره جامعه دانش آموزی استان را زمینه ای برای همکاری مشترک به منظور توسعه سرانه فضای سبز در استان و اجرای طرح ملی هر دانش آموز، یک نهال در راستای تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، دانست.

وی، افزایش سرانه فضای سبز را از تعهدات بین المللی اداره کل منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: طبق آمارها سرانه فضای سبز استان ما پایین تر از میانگین کشوری بوده و تلاش می شود طبق سیاست های جدید این خلا با انعقاد تفاهم نامه های متعدد با بخش خصوصی و دولتی پر شده و به فرهنگ درختکاری و درختداری نیز در قالب طرحی مردمی و دانش آموزی پرداخته شود.

داودی اضافه کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مهم در راستای فرهنگ سازی می تواند در زمینه های ایجاد بوستان های روستایی و دانش آموزی، آموزش کاشت و تولید نهال، مشارکت موثری با منابع طبیعی و آبخیزداری داشته باشد.

بر اساس این گزارش؛ تفاهمنامه مشترک مابین ادارات کل آموزش و پرورش و منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در قالب پویش ملی ایران سرسبز، ایران قوی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت


برچسب ها: سرانه فضای سبز - منابع طبیعی و آبخیزداری - فضای سبز - مدیرکل منابع طبیعی - منابع طبیعی - آذربایجان شرقی - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری

سرانه فضای سبز آذربایجان شرقی پایین تر از میانگین کشوری