مطالب مرتبط:
بازتاب پرتاب موفق ماهواره ثریا در رسانه انگلیسی زبان؛ ایران با این پرتاب همگان را شگفت زده کرد!
شاهزاده انگلیسی؛ یکی از سریع ترین خودروهای جهان + عکس
آغاز همکاری تیم ملی دوچرخه سواری با مربی انگلیسی
استارت تیم ملی دوچرخه سواری با مربی انگلیسی
فدراسیون دوچرخه سواری مربی انگلیسی آنلاین گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-22بين الملل

تکرار خیانت انگلیسی


ادعای مخالفت آمریکا و انگلیس با به اصطلاح ادعای مخالفت نتانیاهو با طرح دو دولتی بیشتر یک فریب و دروغ پردازی برای منحرف سازی افکار عمومی جهان از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و البته بستن پرونده این جنایات با ادعای صلح و امنیت منطقه است.

- ادعای مخالفت آمریکا و انگلیس با به اصطلاح ادعای مخالفت نتانیاهو با طرح دو دولتی بیشتر یک فریب و دروغ پردازی برای منحرف سازی افکار عمومی جهان از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و البته بستن پرونده این جنایات با ادعای صلح و امنیت منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی لنکرانی در یادداشتی با این عنوان نوشت: دفاع مشروع ملت فلسطین در قالب طوفان الاقصی در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی در حالی یکصد و دهمین روز خود را سپری کرده است که در سخنانی تامل برانگیز وزیر دفاع انگلیس گرنت شاپس به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامنی نتانیاهو درباره راه حل دو دولتی واکنش نشان داد و آن را ناامید کننده خواند.

شاپس در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت که ناامید کننده است که نتانیاهو راه حل دو دولتی را رد می کند، او در طول دوران سیاسی خود بارها آن را گفته بود .

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز بعد از سخنان نتانیاهو خطاب به خبرنگاران در هواپیمای رییس جمهور آمریکا گفت: بعد از اتمام جنگ، اشغال غزه


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - جنایات رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - نتانیاهو - مخالفت - انگلیس - نخست وزیر رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تکرار خیانت انگلیسی

تکرار خیانت انگلیسی