مطالب مرتبط:
اولین نشست کمیته استانی تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی آذربایجان شرقی برگزار شد
استخدام مدیر مالی از آذربایجان شرقی
استخدام نماینده علمی در آذربایجان شرقی
برگزاری جشنواره موسیقی فجر در آذربایجان شرقی
اهدای لوح ثبت جهانی روستای کندوان به استاندار آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 18:552024-02-13اجتماعي

تکمیل 60 یادمان شهدا در آذربایجان شرقی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از تکمیل100 درصدی،60 یادمان شهدا در سطح استان خبر داد و افزود: 21 یادمان شهدای آذربایجان شرقی از پیشرفت نسبتا خوبی برخوردار هستند.

- امیر دریادار دوم رضا عباسی سه شنبه، 24 بهمن ماه در آیین رونمایی از طرح های فرهنگی و هنری که در موزه ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را دو وظیفه مهم عنوان کرد و افزود: همواره خطه آذربایجان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) پیشگام بوده است.

وی به عملکرد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس در مساحتی 64 هکتاری در سال1373 مکان یابی شده و متشکل از حسینیه، موزه و اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: در حوزه های هنری شعر، سرود، تئاتر، فضای مجازی، جریان سازی راهیان نور، استفاده از هوش مصنوعی به عنوان اولین باغ موزه در سطح کشور، تدریس درس دفاع مقدس توسط حدود 100 استاد در استان، تهیه دانشنامه استان که به دایرهالمعارف استانی تبدیل شده از جمله اقدامات اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی است.

امیر دریادار دوم عباسی به فضاسازی و معنادار کردن باغ موزه دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: ما با توجه به تهاجمات فرهنگی و رسانه ای غرب در تلاش برا


برچسب ها: دفاع مقدس - آذربایجان شرقی - آذربایجان - دفاع - یادمان شهدا - مقدس - ارزش
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 60 یادمان شهدا در آذربایجان شرقی

تکمیل 60 یادمان شهدا در آذربایجان شرقی