مطالب مرتبط:
پاسخ وزیر بهداشت به تسنیم: راهکار وزارت بهداشت برای حذف دلالان از گردشگری سلامت/ استقرار نخستین رایزن سلامت در بغداد
لاوروف: مسکو در نبرد برای آینده ای بهتر پیشتاز است
بندر بوموسی فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود
بندر بوموسی فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود
وعده وزیر بهداشت در آران و بیدگل محقق نشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 10:552024-02-15پزشكي

حضور معاون وزیر بهداشت در نشست تکنولوژی های آینده در مسکو


نشست سالانه گروه بریکس در مسکو با موضوع تکنولوژی های آینده با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاری است.

- نشست سالانه گروه بریکس در مسکو با موضوع تکنولوژی های آینده با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در جلسه گروه بریکس که با تمرکز بر انرژی هسته ای برگزار شد، گفت: هدف از شرکت در این جلسه، ارائه تجربیات موفق در زمینه پزشکی هسته ای و همچنین توسعه فعالیت های تحقیقاتی در این زمینه بین گروه های عضو بریکس است.

پناهی همچنین در دیدار با کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه ضمن تاکید بر توسعه فعالیت های علمی بین المللی، گفت: باید گرنت ها (پژوهانه) و پروژه های علمی مشترک بین دو کشور ایران و روسیه تقویت شود.

وی در خصوص دسترسی به منابع علمی و همکاری با سازمان های مربوط به مدیریت اطلاعات دانش در روسیه، افزود: باید هیاتی از ایران با تیم هایی از روسیه با همکاری سفارت کشورمان در مسکو، باتوجه به تحریم های پیش روی دو کشور، تشکیل و پژوهش هایی مشترک در راستای موضوعات و مبانی دو کشور انجام شود.

در نشست سالانه تکنولوژی های آینده که به مدت دو روز در حال برگزاری است، دانشمندانی از سراسر دنیا در خصوص یک حوزه علمی به بحث و بررسی می پر


برچسب ها: تکنولوژی های آینده - درمان و آموزش پزشکی - تحقیقات و فناوری - معاون تحقیقات - تکنولوژی - درمان و آموزش - آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

حضور معاون وزیر بهداشت در نشست تکنولوژی های آینده در مسکو

حضور معاون وزیر بهداشت در نشست تکنولوژی های آینده در مسکو