مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-05اقتصادي

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری خارجی ها در تهران


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: تعداد مجوزهای سرمایه گذاری خارجی صادر شده در استان تهران 315 طرح و بیش از هفت میلیارد دلار است که از این حیث در میان استان های کشور، - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: تعداد مجوزهای سرمایه گذاری خارجی صادر شده در استان تهران 315 طرح و بیش از هفت میلیارد دلار است که از این حیث در میان استان های کشور، استان تهران جایگاه پنج استان اول را به خود اختصاص داده است.

  داود طبرسا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران طی 10 ماهه نخست سال 1402 در راستای تشویق و توسعه سرمایه گذاری اظهار کرد: استان تهران از لحاظ سرمایه وارده در سطح کشور دارای رتبه دوم و سوم بوده و حجمی بالغ بر سه میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: طی 10 ماهه نخست سال 1402، استان تهران موفق به جلب 257 میلیون دلار سرمایه ی خارجی برای 24 طرح سرمایه گذاری خارجی شده است که با وجود شرایط سخت تحریمی کشور بیش از 24 میلیون دلار از سرمایه های جلب شده به کشور وارد شده اند.

طبرسا همچنین در خصوص شناسایی و معرفی فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری در استان تهران گفت: 48 فرصت سرمایه گذاری در قالب فرم خلاصه اطلاعات طرح های سرمایه گذاری در بخش های صنعت، گردشگری، عمران شهری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری خارجی ها در تهران

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری خارجی ها در تهران