شرکت در نمایشگاه گردشگری از ابزار کارآمد مارکتینگ استمدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس، شرکت در نمایشگاه را از تاکتیک ها و ابزار کارآمد مارکتینگ و بازاریابی برشمرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد ثابت اقلیدی در جلسه هم اندیشی با تشکل های حرفه ای واحدهای اقامتی فارس که در زمینه آمادگی استان برای شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد، گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران مهم ترین رویداد گردشگری کشور است. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با اشاره به این که حدود 930 متر فضا در این نمایشگاه به استان اختصاص داده شده است، افزود: غرفه استان در قالب طرحی یکپارچه و خلاقانه طراحی خواهد شد. او به رویکرد متفاوت استان فارس برای حضور پررنگ در این رویداد بین المللی اشاره کرد و افزود: استفاده از هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان از ویژگی های غرفه فارس خواهد بود. او آموزش را یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه گردشگری برشمرد و گفت: استان فارس از نظر دارا بودن افراد متخصص در حوزه آموزش گردشگری غنی است و در نظر است بخشی از فضای نمایشگاهی فارس به آموزش های عمومی و تخصصی برای مخاطبین و علاقه مندان اختصاص داده شود و حضور گروه های آیینی و ورک شاپ های صنایع دستی نیز بر غنای غرفه استان می افزاید. برچسب ها: گردشگری - نمایشگاه - گردشگری و صنایع دستی - نمایشگاه بین المللی - استان - بین المللی - میراث فرهنگی |
آخرین اخبار سرویس: |