خانواده ها باید اسباب بازی را یک ابزار آموزشی و تربیتی ببینند/سهم اسباب بازی داخلی در بازار ایران 30 درصد استحامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون بازار اسباب بازی های ایرانی و نمایشگاه اسباب بازی اظهار داشت: - مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ما به هیچ وجه در نمایشگاه ذی نفع نبودیم. به جای تصدی گری، تولی گریم کردیم و فوق هدف به جلو رفتیم. حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون بازار اسباب بازی های ایرانی و نمایشگاه اسباب بازی اظهار داشت: طبیعتا ما در بحث اسباب بازی با نقطه مطلوب فاصله داریم. اما نه تنها به اهدافی که برای هشتمین جشنواره اسباب بازی مد نظر ما بود رسیدیم، بلکه فراتر نیز رفتیم. وی افزود: قرار بود یک تعداد اسباب بازی های خوب را انتخاب کنیم. مشارکت خوب بود و کیفیت محصولات نیز بالا رفته بود. همچنین اسباب بازی با موضوع های مختلف فکری، مهارتی، حسی، حرکتی وجود داشت. علامتی در رابطه با نمایشگاه و عرضه بیان داشت: در بخش نمایشگاه و عرضه نیز خیلی عالی بود. ما 120 تولید کننده داخلی را آوردیم که هزار و 800 محصول ارائه دادند و مردم خیلی استقبال کردند. وی افزود: در ابتدا تولید کنندگان به دلیل عدم اطمینان از امکان نمی آمدند، ولی در روز آخر و با دیدن استقبال، تعداد محص برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |