مطالب مرتبط:
آغاز فرآیند انتخاب 30 نفر نهایی لیست شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف
پورمحمدی: شورای ائتلاف حاضر نیست برخی نمایندگانش را کنار بگذارد تا لیست واحد ایجاد شود/ به لیست واحد نخواهیم رسید/ ائتلافی با نزدیکان لاریجانی در کار نیست (فیلم)
از لیست انتخاباتی شورای وحدت و ائتلاف چه خبر؟
پورمحمدی: شورای ائتلاف حاضر نیست برخی نمایندگانش را کنار بگذارد تا لیست واحد ایجاد شود/ به لیست واحد نخواهیم رسید/ ائتلافی با نزدیکان لاریجانی در کار نیست
باهنر بمب انتخاباتی را منفجر کرد، قالیباف نفس راحت کشید /دعوای «لیست» بالا گرفت /ائتلاف اصلاح طلبی - اعتدالی نزدیک است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 17:402024-02-13سياسي

حداد عادل: لیست بستن در شورای ائتلاف دست یک نفر نیست


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: سعی صد درصدی ما انتخاب بهترین گزینه ها برای ارائه خدمات به مردم است و البته همه امور دست یک نفر نیست که بگویند فلانی بیاید لیست ببندد.

- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: سعی صد درصدی ما انتخاب بهترین گزینه ها برای ارائه خدمات به مردم است و البته همه امور دست یک نفر نیست که بگویند فلانی بیاید لیست ببندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حدادعادل در دومین گردهمایی طلاب و روحانیت با عنوان نقش ائمه جماعات در افزایش مشارکت مردمی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با همه مشکلات به صحنه آمدند و چشم دشمنان را کور کردند.

ان شاءالله مردم با شکوه بیشتری در 11 اسفند پای صندوق رای حاضر شوند و با حضورشان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خبرگان را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات جشن ملی است، افزود: حضور مردم در انتخابات این پیام را به کشورهای دنیا می دهد که در ایران آزادی وجود دارد و انتخابات واقعی است و اراده مردم در اداره کشور موثر است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه همه می دانیم انقلاب اسلامی، مردمی است، یادآور شد: انقلاب از قم و مرکز روحانیت آغاز شد و به دست مردم به ثمر رسید و به دست آنان حفظ شد.


برچسب ها: ائتلاف نیروهای انقلاب - شورای ائتلاف - مردم - نیروهای انقلاب - انتخاب - بهترین گزینه - ارائه خدمات
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: لیست بستن در شورای ائتلاف دست یک نفر نیست

حداد عادل: لیست بستن در شورای ائتلاف دست یک نفر نیست