مطالب مرتبط:
افزایش 20 تا 30 درصدی صدور نسخه های الکترونیک در سال جاری
افزایش سرمایه بانک رفاه از 23 هزار میلیارد ریال به 620 هزار میلیارد ریال/ رشد 308 درصدی سود خالص بانک بر اساس صورت های مالی سال 1401 نسبت به سال 1400
افزایش 20 درصدی پروازهای داخلی و خارجی در سال جاری / تامین امنیت بیش از 36 میلیون مسافر
حقوق کارگران در سال 1402 با افزایش 44 درصدی؟
اگر جمعیت راهپیمایان 22 بهمن در سال 89 طبق تیتر کیهان 50 میلیون نفر بود، امسال که سخن از افزایش 40 درصدی است، این جمعیت چقدر باید باشد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 09:302024-02-15پزشكي

افزایش 20 تا 30 درصدی صدور نسخه های الکترونیک نسبت به سال قبل


معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش 20 تا 30 درصدی صدور نسخه های الکترونیک در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

- معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش 20 تا 30 درصدی صدور نسخه های الکترونیک در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین حبیبیان ضمن اعلام این خبر، درباره میزان مصرف دارو اظهار کرد: بر اساس اطلاعات سامانه نسخه الکترونیک، پرمصرف ترین داروهای کشور در سال جاری داروی بیماران قلبی و عروقی و دیابتی است.

وی ادامه داد: اطلاعات سامانه نسخه الکترونیک در سال جاری نشان می دهد، 116 قلم دارو تجویز شده در فهرست گران ترین داروهای تجویزی در کشور است که این داروها بیشتر برای بیماران خاص و صعب العلاج، در 28 استان کشور تجویز شده اند.

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برخی از این داروها، بیش از 70 میلیون تومان قیمت دارد و در برخی بیماران مبتلا به موکوپلی ساکاریدوز، دارو تجویزی با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان نیز در این سامانه ثبت شده است که به صورت رایگان در اختیار این بیماران قرار گرفته است.

حبیبیان ادامه داد: در سال جاری همچنان داروی انسولین قلمی، پرهزینه ترین داروی تجویزی است که مبلغی بالغ بر 400 میلیارد تومان برای این دارو هزی


برچسب ها: سازمان بیمه سلامت ایران - سازمان بیمه سلامت - الکترونیک - فناوری اطلاعات - اطلاعات - بیمه سلامت - نسخه الکترونیک
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 تا 30 درصدی صدور نسخه های الکترونیک نسبت به سال قبل

افزایش 20 تا 30 درصدی صدور نسخه های الکترونیک نسبت به سال قبل