مطالب مرتبط:
«سوره سیمرغ» روایت بومی انقلاب اسلامی ویژه پاییز و زمستان منتشر شد
روایت خواهر دکتر حسین فاطمی از اعدامش / گابریل گارسیا مارکز چگونه روزنامه نگاری بود؟ / مردی که با بالن به آلمان غربی فرار کرد / انقلاب اسلامی ایران به روایت شبکه تلویزیونی تیمز / هشدار امام خمینی درباره عدم پشتیبانی ملت
یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجلس است
حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
فرهنگ در انقلاب اسلامی مساله اصلی است/ تغییر فضای هنری کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 10:152024-02-17سياسي

«سوره سیمرغ» درباره هنر و روایت بومی انقلاب اسلامی منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجله «سوره سیمرغ» به عنوان ضمیمه ماهنامه سوره درباره هنر و روایت بومی انقلاب اسلامی و در بخش های تجربه، - سوره سیمرغ درباره هنر و روایت بومی انقلاب اسلامی منتشر شد مجله سوره سیمرغ به عنوان ضمیمه ماهنامه سوره درباره هنر و روایت بومی انقلاب اسلامی منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجله سوره سیمرغ به عنوان ضمیمه ماهنامه سوره درباره هنر و روایت بومی انقلاب اسلامی و در بخش های تجربه، روایت، راهبرد، ایده و داستان به تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در اهمیت رأی و رؤیت رؤیا از مطالب منتشره بخش سرمقاله، این نهضت ثبت و تدوین است، نه روایت ! و مصائب نقد درام از مطالب منتشره بخش بازخورد به شمار می رود.

در بخش تجربه این مجله مطالبی با عناوین از مردم به بوم، از بوم به امام؛ نوحه سرای حماسی؛ قطب سازی، قربانی تمرکزگرایی و عوام فریبی؛ عزاداری بومی، از اتمسفر تا ادب؛ کوچک، زیباست؛ فاطیمه کوچک، سلول بنیادین حسینیه اعظم؛ از تولید تا تماشا در ابودبس؛ سری به حسینیه باصفای علویان؛ نگاهم به کلنل میهنی بود؛ همدلی به روایت نقاشی دیواری؛ دید و بازدید هنری، پادزهر هژمونی رسانه ای؛ هم نشینی شعر و تصویر و نوا؛ روایت قهرمان به نقل نوجوان؛ اینجا گیلان حسین بن علی (ع)؛ و تکیه بر


برچسب ها: انقلاب اسلامی - روایت - سوره - منتشر - اسلامی - انقلاب - سیمرغ
آخرین اخبار سرویس:

«سوره سیمرغ» درباره هنر و روایت بومی انقلاب اسلامی منتشر شد

«سوره سیمرغ» درباره هنر و روایت بومی انقلاب اسلامی منتشر شد