مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور
پایان محدودیت های ترافیکی 22 بهمن/ تردد در معابر پایتخت عادی شد
پایان محدودیت های ترافیکی 22 بهمن
پایان محدودیت های ترافیکی 22 بهمن
پایان محدودیت های ترافیکی 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 08:502024-02-12اجتماعي

گره ترافیکی کمالشهر قبل از شهرستان شدن رفع شود


عضو شورای اسلامی شهر کمالشهر اظهار کرد: با بازگشایی معبر 45 متری جنوبی کمالشهر، چهارباغ به خرمدشت و قزلحصار متصل شده و از بار ترافیکی خیایان بهشتی و امام (ره) کاسته می شود اما رفع سایر گره های ترافیکی کمالشهر نیازمند ایجاد دسترسی و تامین نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی است.

- ایسنا/البرز عضو شورای اسلامی شهر کمالشهر اظهار کرد: با بازگشایی معبر 45 متری جنوبی کمالشهر، چهارباغ به خرمدشت و قزلحصار متصل شده و از بار ترافیکی خیایان بهشتی و امام (ره) کاسته می شود اما رفع سایر گره های ترافیکی کمالشهر نیازمند ایجاد دسترسی و تامین نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی است.

محسن افشار در گفت و گو با ایسنا، گفت: معبر جنوبی کمالشهر از سال 1394 در طرح تفصیلی دیده شد و مدیریت شهری کمالشهر هم به دنبال این طرح، مصر بود که بازگشایی این معبر انجام شود.

متاسفانه مجموعه علوم باغبانی و جهاد کشاورزی همراهی نمی کردند، اما از ابتدای دوره ششم به همت مدیریت شهری و دستگاه قضا که در خصوص حل این معبر ورود و بسیار کمک کرد، سرانجام مجموعه علوم باغبانی و جهاد کشاورزی توافق کردند.

وی افزود: بابت تاسیسات و بناهایی که این دو مجموعه در این محدود داشتند، مبلغ 9 میلیارد تومان به این دو مجموعه پرداخت و دیوارکشی آن توسط شورای اسلامی کمالشهر و شهرداری انجام شد.


برچسب ها: کمالشهر - پلیس راهنمایی و رانندگی - ترافیکی - راهنمایی و رانندگی - شورای اسلامی شهر - پلیس راهنمایی - بازگشایی
آخرین اخبار سرویس:

گره ترافیکی کمالشهر قبل از شهرستان شدن رفع شود

گره ترافیکی کمالشهر قبل از شهرستان شدن رفع شود