مطالب مرتبط:
جزییات نشست خبری سخنگوی دولت/ کسری بودجه وحشتناک از زبان سخنگوی دولت/ راه کنترل قیمت ها تشکیل وزارت بازرگانی است/ راه اندازی سامانه وزارت کار برای استخدام در بخش خصوصی/ نرخ بیکاری در پایین ترین سطح در 18 سال گذشته است
جزییات نشست خبری سخنگوی دولت/ کسری بودجه وحشتناک از زبان سخنگوی دولت/ راه کنترل قیمت ها تشکیل وزارت بازرگانی است/ نرخ بیکاری در پایین ترین سطح در 18 سال گذشته است/ واکنش سخنگوی دولت به ابطال مجوز بانک ملی در عراق
پنج طرح صنعتی با سرمایه گذاری 9 هزار میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد
وزیر کشور: شورای نگهبان صلاحیت 14 هزار داوطلب را تأیید کرد/ راه اندازی 200 کانال تلویزیونی برای تبلیغات
پنج طرح صنعتی با سرمایه گذاری 9 هزار میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 14:252024-02-06سياسي

راه اندازی شبکه ملی نخبگان در وزارت بهداشت


مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت از راه اندازی شبکه ملی نخبگان خبر داد و گفت: این شبکه بستری برای تعامل نخبگان وزارت بهداشت است.

- مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت از راه اندازی شبکه ملی نخبگان خبر داد و گفت: این شبکه بستری برای تعامل نخبگان وزارت بهداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی باقری، در نشست خبری معاون آموزش وزارت بهداشت گفت: تکریم از جایگاه نخبگان در وزارت بهداشت اهمیت بالایی دارد و یکی از راه های جلوگیری از مهاجرت آن هاست.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت افزود: تاکنون پانزده دوره المپیاد علمی در وزارت بهداشت برگزار شده است و به زودی شانزدهمین دوره را در پیش خواهیم داشت.

وی به تغییر رویه برگزاری المپیاد علمی اشاره کرد و گفت: محوریت المپیادها از آزمون برداشته شده است و خلاقیت را با نگاه به نظام سلامت کشور جایگزین کرده ایم.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت ادامه داد: برای نخبگانی از مناطق محروم دوره پودمانی در راستای عدالت آموزشی با حضور 80 هیات علمی برگزار کرده ایم.

در این پودمان ها تعداد 4 هزار دانشجو آموزش دیده اند تا بتوانند در المپیاد حضور یابند.


برچسب ها: وزارت بهداشت - دانشجویان استعداد درخشان - نخبگان - بهداشت - وزارت - استعداد درخشان - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه ملی نخبگان در وزارت بهداشت

راه اندازی شبکه ملی نخبگان در وزارت بهداشت