مطالب مرتبط:
صدور بیش از 63 میلیون کارت هوشمند ملی/زیر 15ساله ها هم صاحب کارت می شوند
زیر 15ساله ها هم صاحب کارت ملی می شوند
افراد زیر 15 سال هم صاحب کارت ملی می شوند؟
خبر خوش برای این افراد / افراد زیر 15 سال هم صاحب کارت ملی می شوند؟
تعویض شناسنامه و کارت ملی در چند ساعت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-04اقتصادي

زیر 15ساله ها هم صاحب کارت ملی می شوند


تاکنون برای بیش از 63 میلیون واجد شرایط (15 ساله ها به بالا) کارت ملی صادر شده و مطالعات لازم برای برای ارائه و صدور کارت هوشمند ملی برای افراد زیر 15 سال هم انجام شده است تا این قشر نیز صاحب کارت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، صدور کارت ملی هوشمند به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک از سال 1391 آغاز شده است و توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت همچنین کاهش مراجعه مستقیم مردم به ادارات دولتی و سهولت و سرعت انجام کار در فضای مجازی از ویژگی های آن به شمار می رود.

کارت ملی هوشمند با هدف تسهیل فرایند شناسایی، تصدیق هویت و حفظ امنیت اطلاعات فردی هر شهروند برای ورود به فضای مجازی، مبادله خدمات الکترونیکی و استفاده در مجامع اداری ارائه شده و دارای تراشه الکترونیکی است که اطلاعات هویتی شهروندان از جمله اطلاعات شناسنامه ای، عکس، اثر انگشت، کد پستی و کلید انجام امضای دیجیتال را به صورت امن و محافظت شده در حافظه خود ذخیره دارد.

با توجه به مسائل فنی و امنیت خاص و خدماتی که در فضای الکترونیکی برای این کارت در نظر گرفته شده است همچنین با در نظر داشتن کاربردهای مختلف آن، می توان گفت که کارت ملی هوشمند مهمترین سند احراز هویت است و دستگاه های مختلف با ارتباط با پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال می توانند برای


برچسب ها: کارت ملی - کارت ملی هوشمند - الکترونیک - کارت - اطلاعات - الکترونیکی - فضای مجازی
آخرین اخبار سرویس:

زیر 15ساله ها هم صاحب کارت ملی می شوند

زیر 15ساله ها هم صاحب کارت ملی می شوند