مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-04اقتصادي

تعهد اشتغال در کاشان به صورت صددرصدی تحقق یافته است


فرماندار ویژه کاشان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی کارخانه نوآوری، توسعه مشاغل خانگی را خواستار شد و گفت : نمایشگاه های مشاغل خانگی جهت حمایت از فعالین این حوزه برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان،  محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه و رییس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان صبح اموز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعهد اشتغال در شهرستان به صورت صد در صدی تحقق یافته است، اظهار کرد:  کاشان از میزان 4462 مورد تعهد اشتغال خود توانسته 4545 شغل را ایجاد کند و دستگاه های اجرایی، 102 درصد از تعهد رصد اشتغال شهرستان را محقق کردند.

  وی ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی برای تحقق این موضوع، حفظ و بهبود روند ایجاد اشتغال در شهرستان را خواستار شد و افزود: کاشان در زمینه مشاغل خانگی 31 طرح به مبلغ 5 میلیارد و 310 میلیون تومان جهت پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.

زارعی در خصوص سایر طرح های اشتغال زایی بیان کرد: در طرح تبصره 18 بودجه 1402 از محل دستگاه های اجرایی تا به امروز جمعا به مبلغ 171 میلیارد و 215 میلیون تومان به منظور پرداخت به بانک های عامل معرفی شدند.

فرماندار ویژه و رییس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان ضمن تقدیر از تعامل بین دستگاه های اجرایی دارای اعتبار اشتغال و بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات، بر تعامل و تلاش هرچه بیشتر اعضای کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد اشتغال در کاشان به صورت صددرصدی تحقق یافته است

تعهد اشتغال در کاشان به صورت صددرصدی تحقق یافته است