مطالب مرتبط:
خبر فوری برای متقاضیان خرید لاماری/ جزییات پیش فروش اعلام شد
حواله بنز جانبازان با 4 میلیارد تومان خرید و فروش می شود +عکس
فوری؛ این افراد از مالیات خرید و فروش ملک معاف شدند
این افراد از مالیات خرید و فروش ملک معاف شدند
اعلام آخرین قیمت انواع خودرو/ خرید و فروش کد ملی جرم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 19:202024-02-17سياسي

خرید و فروش رای باید به یک «اَنگ» تبدیل شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم فرهنگ سازی کنیم، گفت: خرید و فروش رای باید به یک انگ و کار سخیف تبدیل شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم فرهنگ سازی کنیم، گفت: خرید و فروش رای باید به یک انگ و کار سخیف تبدیل شود.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (28 بهمن) در نشست با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهم اسفند، اظهار کرد: همه کسانی که وارد این عرصه شده و خود را نامزد شرکت در انتخابات کرده اند، به نوعی در راه خدمت به نظام و انقلاب قدم برداشته اند و این حرکتشان جای تقدیر دارد.

صحرایی افزود: همه افرادی که وارد این عرصه شده اند، در واقع اعلام کرده اند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قبول دارند و لذا باید در تمام مراحل انتخابات حرمت این خیمه(نظام) را نگه دارند.

وی همچنین از کاندیداها خواست در تبلیغات خود سیاه نمایی نکرده و کرمانشاه را ناتوان و محروم جلوه ندهند و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نامیدند و ما نیز نباید این زیبایی ها و ظرفیت ها را نادیده گرفته و تنها از مشکلات و محرومیت های کرمانشاه بگوییم.


برچسب ها: انتخابات - خرید و فروش رای - استاندار کرمانشاه - کرمانشاه - خرید و فروش - انتخابات مجلس شورای اسلامی - فرهنگ سازی
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش رای باید به یک «اَنگ» تبدیل شود

خرید و فروش رای باید به یک «اَنگ» تبدیل شود