مطالب مرتبط:
حملات نتانیاهو به غزه بیش از حد است |
بایدن: حملات نتانیاهو به غزه بیش از حد است
تداوم حملات و جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه
سفیر ایران در سازمان ملل: رابطه ایران با محور مقاومت مثل رابطه اعضای پیمان ناتو است/ ما یمن را تشویق به توقف حملات می کنیم اما آمریکا هم باید حملات اسراییل به غزه را متوقف کند
رابطه ایران با محور مقاومت مانند روابط اعضای ناتو است. ما یمن را تشویق می کنیم که حملات را متوقف کند، اما ایالات متحده باید حملات اسراییل به غزه را نیز متوقف کند.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 09:252024-02-09بين الملل

حملات نتانیاهو به غزه بیش از حد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا در سخنانی تاکید کرد که واکنش اسراییل به حمله حماس بسیار بیش از حد است و از حد مجاز فراتر رفته است.

- رییس جمهور آمریکا در سخنانی اعتراف کرد که واکنش اسراییل به حمله حماس بسیار بیش از حد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در سخنانی تاکید کرد که واکنش اسراییل به حمله حماس بسیار بیش از حد است و از حد مجاز فراتر رفته است.

رییس جمهور آمریکا که خودش در جنایات غزه شریک جرم است و بار ها از تهاجم و جنگ اسراییل علیه غزه حمایت کرده است، اکنون مدعی شده که به شدت برای رسیدن به یک آتش بس پایدار در غزه فشار می آورم.

بایدن همچنین ادعا کرده است که با توجه به نیاز زنان و کودکان غزه برای دریافت کمک های بشردوستانه، به شدت برای ارسال این کمک ها به تل آویو فشار وارد می کنیم و گرسنگی مردم غزه باید متوقف شود.

جو بایدن همچنین اعتراف کرده است که افراد بی گناه زیادی در غزه از گرسنگی می میرند یا جان خود را از دست خواهند داد.

رییس جمهور آمریکا در ادامه گفت: من با نتانیاهو صحبت کردم و سخت و قوی برای ارسال کمک های بشردوستانه به غزه اصرار کرده ام و برای آوردن کمک های بشردوستانه به غزه با قطری ها در تماس بودم.


برچسب ها: رییس جمهور آمریکا - رییس جمهور - اسراییل - آمریکا - جمهور - بین الملل - رییس
آخرین اخبار سرویس:

حملات نتانیاهو به غزه بیش از حد است

حملات نتانیاهو به غزه بیش از حد است